Quote

MEDICRAZY
"Move Forward Even A Step Or You Will Fall Forever"

June 12, 2010

Perlawanan Pembukaan Piala Dunia 2010

SOUTH AFRICA vs MEXICO

bosan gler tgk game nie...
mula2 mexico da bley dpat 1st gol,...
tp yg peliknya..pengadil line ckp off said..
tp kalau tgk kat rakaman, ada sorang lg pemain south africa kat ats line gol..
x tau la kalau aku yg x tau..
tp my dad pun kate x off said..
game nie pn byk yg syg bola..
lg2 pemain mexico..
dorg ada byk kelebihan..tp x da peledak kat dlm kwsan D..
game nie pn nmpak brat sblah kt tuan rumah..
bosan la tgk..
penonton rmai..tp x byk yg bersorak..
bunyi horn je yg bising,..
sakit telinga aku..
apa2 pn aku hrap lpas nie..x da la game yg mcm nie..
aku bukan nk kutuk, tp game nie mcam aku tgk liga malaysia..
kalau mcm 2 la main smpai hbis..
aku rse malaysia pn lyak nk brtanding kat Piala Dunia..

0 comments:

Post a Comment