Quote

MEDICRAZY
"Move Forward Even A Step Or You Will Fall Forever"

April 28, 2011

My LOvely SisTers...

Assalamualaikum…

Apa khabar sume???...sihat je la ek…InsyaAllah….aku rasa dah berkurun x update blog kesayangan nie…hehe…entah la…x de benda yang aku nak coretkan…haha…

Tapi bila dah lama x update…rindu la pulak…so, hari nie aku nak update sket…nak cerita pasal kegilaan aku sekarang…apa lagi kalau bukan KPOP…hehe…SNSD, group kesayangan aku buat comeback dengan lagu Mr Taxi….lagu nie dalam bahasa Jepun…


SNSD with black girl concept...sambungan from concept Run Devil Run...

Official release patutnya April 27,2011…tapi sampai sekarang x release lagi…lagu dah release kat Jepun, tapi kat Korea belum lagi…sedih2… :(

Lagu nie memang sedap…PV (Promotional Video) dance version pun dah release…terbaik la dorg punya dancing…dancing skill dorg makin improve or boleh kata sangat improve…especially my unnie, Kim TaeYeon…yeah…unnie daebakkk!!!....makin lembut…tapi yang x best sebab dorg makin kurus…huhu…

from left: SeoHyun,Tiffany,Sunny,YoonA,Yuri,TaeYeon,Jessica,HyoYeon & SooYoung...

X tau nak tulis pe lagi…so, enjoy je la video kat bawah nie ek…




p/s: no one knows how much i love them,,,,SNSD...saranghae...jeongmal sarangahe...fighting!!!







0 comments:

Post a Comment