Quote

MEDICRAZY
"Move Forward Even A Step Or You Will Fall Forever"

September 18, 2011

--Tuuuttt--

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar semua? Harap-harap sihat la ek. Memang lama aku x update blog nie. Bukan x de masa, tp malas je. :) rasa lapuk la plak bler dah lama x mengarang…hehehe..

Baiklah, aku nak wat 1 perubahan untuk cara penulisan aku. Jeng..jeng..jeng..x de la berubah sgt. Cuma tambah tolak sikit je.

Pertama: sebelum aku wat entry baru, aku akan kumpul maklumat dulu. Aku lebih suka tulis apa yang aku experienced.. so, aku bley letak segala macam perasaan yang aku rasa masa ‘mengarang’..

Kedua: tajuk entry aku hanya 1 perkataan (InsyaAllaah, bergantung pada keadaan)..sebab?..sebab aku suka..tenggg~~

Ketiga: gambar yang relevance masih dikekalkan..pembelajaran lebih berkesan dgn adanya gambar..hehe..jadi cikgu jap..

Keempat: aku minta maaf awal2..mungkin entry yg aku wat akan ada ‘bias’..sebab aku mmg ‘bias’ dgn Hallyu Stars..especially SNSD… :)

Banyak plak kan??..ok, stop…amacam?..suka x??..terpulang la..peace..till next then…

0 comments:

Post a Comment