Quote

MEDICRAZY
"Move Forward Even A Step Or You Will Fall Forever"

April 7, 2012

Amateur Photographer

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera semua...hee..

hari nie tanggal April 07, 2012 aku n kwn2 photography g field trip..mula2 mmg aku malas gler..ye la kne bertolak kol 0600..tapi memangdangkan summer, so pagi mmg awal la kan..

aku pun x pasti pe nama tempat kitorg g..tapi tempat last kitorg g Rakaskop Water Reservoir kat Belgaum..Sungai Markandeya..

dengan hanya berbekalkan ilmu yg aku blaja dlm masa 8 hari..n kamera aku bukan DSLR..stakat kamera Samsung Galaxy S 2..8.0 Megapixel..aku puas hati dgn gmbar2 aku..cuma aku x dpat nk amik gmbar air sbb kamera aku xde setting tok aperture & speed..so, 2 je la yg aku sedih sket..

aku just nak korg tgk je gmbar2 kat bawah..nie sket je..lau de masa & interner baik je..aku masukkan semua gambar yg aku amik kat FB..

ENJOY!!!


bunga matahari~~masih kecik..tapi warna kuning menyerlah..cantik..



masa nie pagi sgt..



love this~~



satu-satunya rumah yg ada dlm kwasan tanaman..cantik.. :)



one of my fav pic..



ada bape je "pokok" nie..warna dia cantik..



nie aku dah start ske macro punyer style..x bpe cun..hee..



gambar macro yg aku plg ske.. :)



perjalanan menuju Sungai Markandeya



empangan Sungai Markandeya



empangan..

  
pokok nie je yang ada warna daun cmnie..



Sungai Markandeya..



Sungai Markandeya


batu-batu..



 selain seha..tgk pergerakan air gk deh..hee..



pokok nie cantik lagi2 masa summer nie..



ewa nak merasa cam dok Europe..heee..







2 gambar last nie aku x prasan sampai la aku balik..sgt cantik sbb de effect cahaya matahari..

nie je la aku pilih n rasa yg terbaik.. :)

p/s: kita x kan sedar kita ada sesuatu bakat sampailah kita sendiri cuba dulu..so, cuba la dulu drpda terus tolak~~

2 comments:

  1. ah-HA . pandai cipai amik gmbar tapi tak amik gmbar kiteee ponn :(

    ReplyDelete
  2. saya x reti amik gmbar org..haha..(alasan)
    awk jauh sgt dgn saya..

    ReplyDelete